niedziela, 19 lipca 2015

holiday 2014

Cześć. Przeglądając ostatnio mojego laptopa znalazłam zdjęcia z moich zeszłorocznych wakacji z Sopotu i stwierdziłam czemu by nie zrobić o tym posta. Niestety byłam tam już pod koniec sezonu i pogoda jakoś bardzo nas nie rozpieszczała. Raz słońce a zaraz deszcz, ale mimo wszystko więcej było tych słonecznych dni. Uwielbiam nadmorski klimat, ma w sobie coś wyjątkowego. Trójmiasto jest bardzo piękne, mogłabym tam jeździć co rok. Wiele wspaniałych miejsc do odwiedzenia i bardzo dobre jedzenie.  Nie dziwię się, że jest tam mnóstwo turystów również poza sezonem. 











4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie miałam okazji bycia w trójmieście, śliczne zdjęcia, fajnie tak powspominać :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jechać do trójmiasta 2 miesiące temu ale niestety nie skorzystałam z tego, a szkoda :(
    Ogólnie piękne zdjęcia tam zrobiłaś :)
    Może za rok uda mi się tam pojechać :)
    http://twosuzi.blogspot.com/2015/07/przepraszam-ze-dugo-nie-byo-postu-ale.html

    OdpowiedzUsuń
  3. I czy Polska nie jest piękna? :)
    Piękne wspomnienia ;)
    Pozdrawiam

    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń