środa, 8 lipca 2015

the best of me

Cześć, cześć !
Przychodzę dzisiaj do Was z kolejną recenzją. Ostatnio wpadła w moje ręce książka Nicholasa Sparksa "Dla ciebie wszystko". Uwielbiam tego autora i jego książki. Wszystkie te które przeczytałam jego autorstwa wywarły na mnie wrażenie i na długo je na pewno zapamiętam. "Dla ciebie wszystko" opowiada historię dwojga ludzi, którzy byli ze sobą kiedyś bardzo blisko, ale nie mogli być razem. Życie nieźle ich doświadczyło. Po kilku latach spotykają się na pogrzebie ich wspólnego znajomego. Dawne uczucie powraca do nich, które stawia przed nimi trudne wybory życiowe z których żaden nie będzie do końca dobry. Jest to jedna z niewielu książek, które przeczytałam w tak szybkim czasie bo zaledwie w 1,5 dnia. Wydaje się, że jest to kolejna banalna miłosna opowieść zakończona happy endem, ale niestety nie tym razem. Po przeczytaniu "lektury" moja ciekawość nie dawała mi spokoju i postanowiłam, że muszę oglądnąć film. Nie wywarł on na mnie tak dużego wrażenia jak książka, ale mimo wszystko warto go oglądnąć. 




3 komentarze:

  1. Również czytałam tą książkę, o dziwo tylko ten tytuł. Jakie jeszcze tego autora książki polecasz? :) / Ana.
    http://letmeyourself.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka, wiem z własnego doświadczenia ;) Aż ciężko uwierzyć, że facet potrafi tak czule pisać
    Ostatnio oglądałam też film na podstawie tej książki :P

    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń