poniedziałek, 27 lipca 2015

I like it - july

Cześć kochani! Kolejny miesiąc już za nami, więc nadszedł czas na ulubieńców miesiąca. Lipiec zleciał tak szybko, że aż się nie spostrzegłam kiedy. Nie mogę w to uwierzyć, że został nam jeszcze miesiąc wakacji. Zacznie się od nowa wstawanie o 6 rano i nauka,ale na razie nie myślmy o tym tylko o czymś przyjemnym. Wracając do tematu. Chciałam Wam pokazać co w ostatnim miesiącu przykuło moją uwagę. Zaczynajmy.


Serial, "Gra o tron"
Nie spodziewałam się, że ten serial tak bardzo mnie wciągnie. Mogę go oglądać całymi dniami a i tak będzie mi ciągle mało. Pomimo, że pierwszy odcinek nie wywarł na mnie dużego wrażenia postanowiłam oglądać dalej i nie żałuje. Jest to jeden z niewielu seriali, które oglądam w tak szybkim tempie.

Maska Kallos, Algae
Kupiłam tę maskę, ponieważ słyszałam dużo dobrych opinii na ich temat. Możemy znaleźć jeszcze bananową, czekoladową, keratynową i jeszcze kilka innych. Wybrałam algową ze względu na jej zapach. Pozostałe miały albo za mocny lub po prostu mi się nie podobał. Włosy są po niej delikatne i bardzo łatwo się je rozczesuje co jest u mnie dużym plusem. 

Nivea, Matujący krem-żel Control Shine
Krem jest bardzo wydajny. kupiłam go w maju i pomimo codziennego używania mam nadal pół opakowania. Idealnie nadaje się jako baza pod makijaż oraz sam bez niczego. Skóra jest po nim dobrze nawilżona i zmatowiona. 

Sante, Granola czekoladowa
Uwielbiam ją jeść samą bez niczego jak i w połączeniu z jogurtem waniliowym i owocami. Idealnie sprawdza się na śniadanie jak i podwieczorek. Mogłabym ją jeść cały czas ;D

4 komentarze:

  1. Grę o tron bardzo lubię i już nie mogę doczekać się kolejnej serii. Przeczytałam również książki :) A z kallosów najlepiej sprawdza mi się Banana. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zajadam Granolą czekoladową ;)

    nimkupisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zachecilas mnie do kupienia maski z kallosu zastanawiam sie tylko czy czy algową czy mleczną :)
    kaatie-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez kocham tą czekolade ! 😝😍

    OdpowiedzUsuń