czwartek, 19 marca 2015

Cześć kochani.
Co u Was słychać ? U mnie jak najbardziej wszystko w porządku. Jestem niesamowicie szczęśliwa z powodu rozpoczęcia współpracy z firmą Choies. W związku z tym jestem zobowiązania do pisania takich o to postów co jakiś czas, w  końcu nic nie dostajemy za darmo ;) Chciałam podziękować wszystkim, którzy kliknęli w linki poprzednim razem i liczę na Waszą dalszą pomoc. Na dworze robi się coraz cieplej. Miejmy nadzieję, że taka pogoda będzie z nami jak najdłużej. Mam już dość chodzenia w zimowych kurtkach. Z racji tego, przedstawiam Wam kilka ubrań z firmy Choies typowo wiosennych. Mam nadzieję że ubrania przeze mnie wybrane Wam się spodobają ;) 





W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na mojego aska ;) Chętnie odpowiem na Wasze pytania.

6 komentarzy:

  1. Poklikałyśmy w linki :) Te spodnie są świetne :)
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna kurtka $49.99
    Spodnie czarne $19.90
    Niebieska koszula $20.69
    Topic $5.99
    Poklikalam ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia we współpracy! Klikałam.
    Mogłabyś też poklikać u mnie?
    http://kingas1blog.blogspot.com/2015/03/jestesmy-po-to-by-sobie-pomagac.html

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj pogoda beznadziejna. Cały dzień jest pochmurno i pada deszcz. Mam nadzieje, że niedługo wiosna zawita, poniewaz uwielbiam tą porę roku!
    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też współpracuję z tą firmą, ale nie muszę takich postów robić :) Powodzenia, świetne rzeczy wybrałaś.

    Poklikałabyś w linki?-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam we wszystkie linki :) Wszystkie rzeczy bardzo w moim stylu :)

    http://girllrauhl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń