środa, 1 kwietnia 2015

inspiration

Cześć kochani.
Co u Was słychać ? Mam nadzieję że u Was wszystko w porządku. U mnie w sumie się nic nie zmieniło w ostatnim czasie. Szkoła, dom i tak na okrągło. Niesamowicie się cieszę, że będzie teraz kilka dni wolnego. Nareszcie będzie się można wyspać i odpocząć ;) Dzisiejszy post jak widzicie po tytule będzie o rzeczach, które mnie inspirują. Przyznam się szczerze,że ten post powstał dość spontanicznie. Mam napisanych kilka innych, które czekają na swoją kolej ale niestety nie mam do nich jeszcze zdjęć. Niestety w ostatnim czasie nie miałam zbyt dobrych warunków do robienia nowych a wszystko za sprawą pogody jaką teraz mamy za oknem. Jedyne na co mam ochotę w te dni to spędzić cały dzień w łóżku z kubkiem gorącego kakao, oglądać filmy lub czytać książki. Zdjęcia, które zobaczycie poniżej pochodzą głównie z tumblr'a. Mam w planach kilka fajnych pomysłów na zdjęcia, ale niestety będą dopiero wtedy jak pogoda za oknem trochę się poprawi i będzie ciepło. Jeśli macie jakieś filmy godne polecenia to piszcie w komentarzach pod spodem ;)  Do zobaczenia w następnym poście ;*
 

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne inspiracje :) pogoda nas nie rozpieszcza i chyba nikt nie ma zdjęć na bloga :D musimy odczekać te kilka dni. U mnie na chwile wyszło słońce ale przez chorobę nic mi to nie daje :/

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hheheh... pogoda za oknem chyba robi Prima Aprilis, bo raz świeci słońce, potem pada deszcz, później nawet śnieg, a przed chwilą był grad!
    Świetne inspiracje!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym niezmiernie wdzięczna za kliki w serduszka na końcu mojego postu!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Polecam Ci :"Gwiazd naszych wina", "Zostań, jeśli kochasz".

      Usuń
    2. Tak się składa że oglądałam te filmy i są mega *.*

      Usuń
  3. U mnie pogoda masakryczna nic tylko w domu siedzieć :( Fajne masz insirację ja wszystko na spontana robię :) Pozdro :)
    http://nocmowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowałam, w reklamę kliknełam i prosze o obserwowane dla mnie - dopiero zaczynam :*

    http://vdzia-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ciekawa notka, oby tak dalej!!!
    http://aleksandraxmoroz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń