niedziela, 15 marca 2015

Must have

Cześć Kochani.
Nadszedł marzec. Dla wielu upragniony czas, natomiast dla innych czas w którym nie rozstają się z chusteczkami higienicznymi.  Robi się na dworze coraz cieplej więc wyciągamy z szafy wiosenne ubrania, buty oraz dodatki. Z racji tego postanowiłam napisać tego o to posta. Będzie on o ubraniach, które każda kobieta ma w swojej szafie i można je naprawdę super wykorzystać w różnego typu stylizacjach.

1. Biały  t-shirt.
Każda z nas posiada w swojej szafie taki t-shirt. Gdy postanawiamy ubrać białą koszulkę, przed nami otwiera się mnóstwo możliwości do stworzenia różnego rodzaju stylizacji w różnym stylu. Dobierając do niej czarne rurki, skórzaną kurtkę i botki tworzymy idealny look na wyjście na miasto czy na spotkanie z przyjaciółkami. Należy pamiętać, że białe koszulki zawsze będą modne.



2. Dobrze dobrane spodnie.
Każda kobieta powinna mieć spodnie w których czuje się
i wygląda dobrze. Spodnie powinny być odpowiednio dopasowane do naszej figury.Trudno znaleźć te idealne, ale jeśli je już znajdziemy na pewno posłużą nam przez długi czas. Niestety sama nie znalazłam jeszcze tych idealnych, ale szukam dalej i mam nadzieję że je znajdę.


3. Biała koszula.
Powinna ona być dobrze dopasowana. Kupując koszulę zwróćmy uwagę na rozmiar. Powinna ona być dobrze dobrana, aby np. nie rozchodziła się nam na brzuchu w momencie gdy usiądziemy. 



4. Skórzana kurtka. 
Pasuje niemal każdej kobiecie. Chroni nas przed zimnem a co najważniejsze nigdy nie wychodzi z mody.  Super wygląda jeśli połączymy ją z sukienkami  czy najzwyklejszymi czarnymi botkami, spodniami i koszulą w kratę. 
I to wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję że post Wam się spodobał ;)
Zapraszam na mojego ask'a oraz instagrama :)



1 komentarz:

  1. Wychodzi na to, że wszystko z tych rzeczy w swojej szafie mam....:D

    OdpowiedzUsuń