niedziela, 6 września 2015

interesting movies

Cześć Wszystkim! Pierwszy tydzień szkoły już za nami. Jak Wasze wrażenia? Osobiście jestem trochę przerażona tym wszystkim co mnie czeka, ale dam radę. Wybierając profil biologiczno-chemiczny należy się liczyć z tym, że nie będzie łatwo.
Wracając do tematu. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wieczory spędzone z laptopem, kubkiem gorącej herbaty i właśnie z jakimś filmem.
Stąd pojawił się wgl pomysł na ten post.  Chciałam Wam dzisiaj polecić kilka filmów, które w ostatnim czasie oglądnęłam. Znalazły się na mojej liście zarówno komedie jak i dramaty wliczając te romantyczne. Więc zaczynajmy.
1. "Najdłuższa podróż"
Film jest adaptacją książki Nicholasa Sparksa. Jest to opowieść o miłości, marzeniach tych zrealizowanych jak i tych niespełnionych. Film opowiada historię dwóch par, których historie łączą się w zaskakującym momencie. 

2. "Wiek Adaline"
Historia kobiety, która urodziła się na początku XX wieku. Na początku jej życie jest takie jakie być powinno. Wyszła za mąż, urodziła dziecko i została wdowa. Pewnego ferelnego dnia ulega wypadkowi i na skutek tego przestaje się starzeć, gdy świat ciągle biegnie swoim tępem. W końcu w  jej życiu pojawia się mężczyzna, któremu chce wyjawić swój sekret.

3. "Ted 2"
Ciąg dalszy historii misia  Teda. Ted podejmuje ważną decyzję w swoim życiu jaką jest ożenienie się z Tami i mieć z nią dziecko. Na przeszkodzie stoi im kilka rzeczy z którymi muszą sobie poradzić. Najważniejszą jednak z nich jest to, że Ted musi przekonać sąd, że jest istotą żyjącą co nie będzie łatwe.
4. "Snajper"
Pomimo, że nie lubię filmów wojennych po przeczytaniu opinii na jego postanowiłam go obejrzeć i nie żałuję. Jest to film, który oglądałam dość dawno, ale mimo wszystko zasługuje na to, żeby się tutaj znaleźć. Jest to historia mężczyzny, który zostaje wysłany na wojnę do Iraku i staje się najlepszym snajperem w historii USA.


5. Serial "The Originals"
Serial opowiada historię o najstarszej rodzinie wampirów na świecie, która zobowiązała się przed wiekami pozostać na zawsze razem. Klaus powraca do Nowego Orleanu (który został założony przez jego rodzinę). Nad miastem sprawuje władzę Marcel stary przyjaciel Klausa. Klaus z pomocą rodzeństwa chce odebrać mu tron i władzę. 

Mam nadzieję, że jakiś film przypadł Wam do gustu i go oglądniecie. Do zobaczenia w następnym poście :-)

1 komentarz:

  1. U mnie też łatwo nie jest! :D Wkręciłam się ostatnio w serial "Skazany na śmierć" polecam :D
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń