czwartek, 27 sierpnia 2015

LBA

Cześć kochani! Ale te 2 miesiące szybko minęły. Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy i trzeba wracać do szarej rzeczywistości. Pamiętam jeszcze jak w tamtym roku bałam się iść do nowej szkoły a tu ani się zorientowałam a jestem już w drugiej klasie. Mam tak dużo planów na ten rok szkolny. Jak to mówią, każdy początek to kolejne plany i wyzwania. Wracając do tematu. Zostałam nominowana do LBA - Liebster Blog Award. Polega to na tym, że zostajemy nominowani przez innego blogera za dobrze wykonaną robotę. Musimy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez tę osobę. Za  nominację dziękuje Oli [link do jej boga]. Więc zaczynajmy ;)

1. Kiedy zaczęłaś blogować?
Moja przygoda z blogowaniem rozpoczęła się jakoś w listopadzie ubiegłego roku.
2. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Od zawsze lubiałam czytać blogi innych osób po czym stwierdziłam, że sama chciałabym tego spróbować  i zobaczyć jak to wszystko wygląda.
3.Co Cię inspiruje?
Wszystko co mnie otacza. 
4. Jakie są twoje pasje?
Uwielbiam czytać książki, chociaż w roku szkolnym nie zawsze mam dużo czasu na to. Staram się to wszystko nadrobić zazwyczaj w wakacje. Poza czytaniem uwielbiam robić zdjęcia.
5. Lubisz czytać książki?
Tak, uwielbiam.
6. Czym się interesujesz?
Trudno dokładnie określić. Dużo rzeczy mnie interesuje. 
7. Ulubiona część garderoby?
Zdecydowanie spodnie.
8. Ulubiona pora roku?
Wiosna, lato.
9. Gdybyś mogła pojechać do jednego miejsca na świecie, gdzie byś pojechała?
St. Maarten
10. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
Bliskie mi osoby, telefon, dużo dobrego jedzenia i napojów.
11. Bez czego nie możesz wyjść z domu?
Bez telefonu. 







2 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi i cudowne zdjęcia :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne odpowiedzi, gratuluję nominacji :))
    to czarno białe zdjęcie jest cudowne! :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń