niedziela, 7 czerwca 2015

po kres czasu

Cześć wszystkim!
Dzisiejszy post będzie nieco inny od pozostałych. Chciałam się z Wami podzielić moimi wrażeniami na temat książki Danielle Stelle "Po kres czasu". Pomimo mojego ciągłego odkładania jej na potem w końcu się zmobilizowałam i ją przeczytałam. Jak to mówią lepiej późno niż wcale. Książka jest niesamowita. Opowiada historię dwóch par, na przełomie kilku dekad, które łączy pewna tajemnica. Opowieść jest wzruszająca choć z łatwością można przewidzieć co będzie dalej się działo. Jednak mimo wszystko "wybaczam" to autorce. Po przeczytaniu tej książki skłania ona czytelnika do przemyśleń. "Jeśli dwie osoby są sobie pisane to prędzej czy później się odnajdą? Czy prawdziwą miłością możemy obdarzyć kogoś tylko raz?" Na te pytania musi odpowiedzieć sobie każdy z osobna. Czyta się ją przyjemnie i szybko. Zadania na jej temat są dość podzielone. Dla niektórych jest to książka którą warto przeczytać a dla niektórych zupełnie inaczej. Jeśli mieliście styczność z tą książką to napiszcie jakie jest Wasze zdanie na jej temat.


3 komentarze:

  1. Może skuszę się na przeczytanie, jeśli znajdę ją w bibliotece :) Ciekawy blog :)

    http://przerwanausmiech.blogspot.com/
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna książka i zdj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy przypadkiem moja mama jej nie czytała, ale nie jestem pewna, wiem, że gdzieś słyszałam tytuł i widziałam tę okładkę c: Lubię książki, w których trzeba trochę pomyśleć i właśnie skłania do takich refleksji :) może kiedyś po nią sięgnę!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com/ [klik]

    OdpowiedzUsuń