niedziela, 31 maja 2015

new hair

                         Cześć kochani :)
Na samym początku chciałam Was przeprosić za lekką nieregularność w pojawianiu się postów, ale w ostatnim czasie mam dużo na głowie i nie mam zbyt dużo czasu. Z racji kończącego się roku szkolnego, jest teraz tak dużo sprawdzianów, kartkówek itd. Na szczęście za niedługo będą upragnione przez wszystkich wakacje. Za oknem coraz lepsza pogoda co skłania nas do zmiany czegoś w naszym życiu, wyglądzie. U mnie padło na włosy. Nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam je tak krótkie. Na początku były pewne obawy jak będę w nich wyglądać, czy będę się z nimi dobrze czuła.Kto nie ryzykuje ten nie zyskuje. Ciesze się ze się odważyłam na taki krok. Wiele osób twierdzi ze jest mi lepiej w takich włosach, a Wy co sądzicie?  ;)



  Na koniec mam dla Was kilka zdjęć z mojego instargrama ;))




         Do zobaczenia w następnym poście ;*
        Zapraszam do komentowania, każdy                   komentarz zachęca do dalszej pracy ;)





6 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w nich! podobają mi sie włosy takiej długości :)
    http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zrobiłaś. Włosy wyglądają na zdrowsze no i są przepiękne ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygladasz w krutszych włosach !
    Zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne pomysły na zdjęcia www.krystianwojtowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. już się nie mogę doczekać kolejnego posta :3
    Pozdrawiam!
    KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. krótkie włosy to zdrowsze włosy - wyglądasz w nich ślicznie :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń