wtorek, 24 lutego 2015

#trip

Cześć Kochani.
Jak mijają Wam ferie? Mam nadzieję, że fajnie spędzacie ten czas i regenerujecie siły na powrót do szkoły . Nie mogę w to uwierzyć, że już mamy drugi tydzień ferii. Ten czas pędzi jak szalony. Z racji tego, że mamy jeszcze trochę wolnego czasu postanowiłyśmy z Darią - moją przyjaciółką, wybrać się do Krynicy. Spędziłyśmy świetnie czas na wygłupianiu się, chodzeniu po sklepach i zwiedzaniu czyli tym co lubimy robić a nie mamy w trakcie szkoły na to zbyt dużo czasu, ponieważ obowiązki, nauka itp. Robiłyśmy mnóstwo zdjęć i filmików. Niektóre z nich zobaczycie niżej. Należy upamiętniać takie chwile, ponieważ później będziemy mieć się z czego śmiać. Wykończone po całym dniu liczyłyśmy na szybki powrót do domu cioci, ale przez naszą głupotę wysiadłyśmy kilka przystanków wcześniej i musiałyśmy iść ok 4km. Nie narzekałyśmy bo dzięki temu spędziłyśmy więcej czasu razem a z racji tego, że chodzimy do  różnych szkół nie często się nam to zdarza. Życze każdemu żeby znalazł sobie przyjaciela, bo jest to ktoś na prawdę wyjątkowy. Cieszcie się z małych rzeczy i nie marnujcie reszty wolnego czasu przed telewizorem czy komputerem, szalejcie po prostu ;) Do zobaczenia w kolejnym poście :))







 Jeśli macie pomysły na kolejne posty piszcie śmiało w komentarzach ;)
Każdy komentarz zachęca do dalszej pracy ;)
Zachęcam również do pytania na ask'u ;) 


5 komentarzy:

  1. o jeju. ferie miałam już dawno ;c Mega zdjęcia!
    Zapraszam do mnie kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drobne przyjemności i chwile są najważniejsze. :) Śliczne zdjęcia. ;)
    whatisinthehat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam ferie na początku lutego, a jakoś nie spędziłam nich zbyt kreatywnie. ;/ Nie zmarnuj wolnego czasu, bo od poniedziałku czeka Cię powrót do rzeczywistości :P
    http://inspiration-for-life2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Ja ferie spędziłam bez internetu na wsi :P Ale wyszło mi to na dobre ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :*

    http://justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń