wtorek, 11 sierpnia 2015

black skirt

Cześć wszystkim! Odkąd pamiętam czarny był zawsze moim ulubionym kolorem. Zawsze jak jeżdżę na zakupy nie obędzie się bez kupienia czegoś w tym kolorze. Pasuje on do wszystkiego i po prostu czuje się w nim najlepiej. Przygotowałam dzisiaj dla Was kolejny outfit. Czarna spódnica jest elementem garderoby, która każda z nas posiada w swojej szafie. Pasuje ona na wiele okazji i możemy ją założyć do wszystkiego. Tym razem dobrałam do niej top w czarno-białe paski. Uwielbiam to połączenie. Czarne lordsy, torebka i możemy wychodzić. Mam nadzieję, że spodobał Wam się strój. Jeśli chcecie więcej takich postów, piszcie w komentarzach pod spodem ; )








6 komentarzy:

  1. Ciekawe zestawienie! Uwielbiam takie klasyczne połączenia :) Jesteś śliczna! Również lubię kolor czarny, ale również i biały.

    Kochana, jeśli miałabyś dosłownie dwie minutki to prosiłabym o głos na mnie w konkursie <3 Na końcu najnowszego postu dokładnie wszystko opisałam. Byłabym Ci baaardzo wdzięczna za tą strzałeczkę w górę!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja i outfit piękny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka ;)
    Pięknie wyglądasz w takiej stylizacji.
    Zapraszam
    Igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka ;)
    Pięknie wyglądasz w takiej stylizacji.
    Zapraszam
    Igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zapolować na taką spódniczkę, na rozpoczęcie roku jak znalazł :)
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i super ubrania.
    Nic dodać nic ująć po prostu super post :)

    OdpowiedzUsuń