piątek, 24 kwietnia 2015

The bed time

Cześć Wszystkim!
Dzisiaj zapraszam Was na kolejny TAG. Będzie to mianowicie THE BED TIME.Szczerze powiedziawszy podpatrzyłam go na YouTubie i stwierdziłam że czemu nie spróbować zrobić czegoś takiego na blogu. Uwielbiam wieczory. Możemy wtedy zapalić świeczki, włączyć jakąś fajną muzykę i się zrelaksować. Nie wiem jak Wam, ale mi wieczorami przed zaśnięciem przychodzi najwięcej pomysłów do głowy np. co chciałabym Wam napisać w kolejnym poście, o czym on miałby być itd. Niestety rano, gdy się obudzę w głowie mam totalną pustkę.  Zacznę chyba trzymać pod poduszką notes i będę spisywać wszystko na bieżąco co  przyjdzie mi do głowy. Wróćmy do tematu postu i zaczynajmy pytania ;)
∞Jaka jest Twoja ulubiona piżama?
Spodenki i t-shirt
∞Co obecnie czytasz do poduszki?
Daniel Steel "Po kres czasu"
∞Ulubiony 'senny' zapach?
Świeczki o zapachu owoców leśnych.
∞O której zazwyczaj kładziesz się spać i o której wstajesz rano?
Spać chodzę naprawdę różnie. Nie mam określonej konkretnej godziny, ale w trakcie szkoły staram się spać już po 23 a pobudka po 6 :) 
∞Trzy ulubione produkty 'do łóżka'?
Komórka, słuchawki i najczęściej jakaś książka.
∞W jakiej pozycji najczęściej śpisz?
Na brzuchu z ręką schowaną pod poduszką :D
∞Czy masz jakieś dziwne nocne nawyki?
Hmmm nie wiem czy jest on dziwny ale lubię rozmawiać przez telefon ;)



Mam nadzieję, że post się Wam spodobał :) 
A Wy jakie macie swoje nocne nawyki?
Jeśli macie jakieś pomysły na posty, które chcielibyście zobaczyć na moim blogu to piszcie w komentarzach pod spodem lub na asku.
   ASK
Do zobaczenia w następnym poście ;*

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się post spodobał jak i wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Post mi sie spodobal !
    Ps. Ladny wyglad bloga
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim nawykiem jest wstawanie i picie herbaty :D
    Nie słyszłam wcześniej o tym tagu, ale w Twoim wykonaniu bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post, ładne zdjęcia;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)
    http://life-fashion-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia:) Co do nawyków to żadnych nie mam, chyba że o czymś nie wiem haha:p obserwuje:) bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, bardzo ładne zdjęcia :))

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł, aby TAGI z Youtuba przenieść na blogi ;) Ja także uwielbiam świeczkę o zapachu owoców leśnych, którą mam z Biedronki. Jeśli chodzi o TAG to do "ulubionych produktów do łóżka" dodałabym jeszcze masło do ciała z Tutti Frutti, którym zawsze smaruję się przed snem ; )
    Zapraszam do siebie na nowy post ;)
    http://inspiration-for-life2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty do łóżka są mi tak dobrze znane, ha ha... :")
    http://poranek-przy-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na nową notatkę ;) W wolnej chwili gorąco zapraszam do siebie na świeżutki post ;)
    http://life-fashion-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń